Sunday, July 19, 2009

奇怪的自己

为什么我会说自己奇怪呢?其实我自己也不懂。大家会觉得奇怪,我得到了自己想要得学妹,那为何又会不开心呢?我自己也不懂,感觉上好像从别人手里夺过来的。只能说我过不了自己心里那关。

最近忙着juniors的事情,快要把自己搞垮了。现在觉得好累哦。昨天以整个晚上都睡得不好,觉得身体很不舒服,呼吸困难,作闷作呕。还好,今天又比较好一点了。

葆菁,一位很热门的学妹。很多人都想收她做buddy。这两天,我突然觉得她,长得很像某人。一个已经没有联络的女生。不过这并不代表什么。

郭俊豪,听了婷姐的话,来找我帮忙写剧本。没有拒绝他,反正大家都姓郭嘛!就写了一片被拒绝的剧本。我觉得那会引起大家的爆笑。

最后也该谈谈我的小buddy啦!很庆幸她是我的小buddy,我应该高兴才对的,并不是像现在如此的down。

7 comments:

kaixian said...

hey...choosing buddy matter actually is after everybody's tolerance..no grabbing grabbing de..no hard feeling la k.u faster passed ur heart tat "gate"...no hard feeling....

as for the script ler...all i can said is u succeed liao lo!hao xiao dao....i think if donald duck washere hor,she would laugh until the next day morning de lo...hehe...:p

K.K said...

oh ya i also dunno should i thank u or......

K.K said...

hei c'mon why only she is popular....me also not bad ar....zzz....

ching said...

K.K ur face very thick lo

to my dear buddy^^ thx for choosing me...(duno u wn me or nt d la xD)
i will try my best d^^

L said...

k.k,of course u shud thz me la.i made u popular leh!!compare to her,u ar...speechless.wahaha..

my lil buddy,no ned to thz me la,u shud thz ah lynn mummy de..

K.K said...

popular??haha ...do u think so...maybe...but such a good memory for me...nex year we see la....

L said...

nt popular meh?u go n ask ppl,who had been refused on j.nite.
everyone knows..r u..